Code geel: zeedag gaat door!
/Beste KSA’ers!
Het is de voorbije dagen zeer warm geweest en dat zal zaterdag niet anders zijn.
We laten de zeedag toch gewoon doorgaan! Wel nemen we enkele maatregelen om de hitte zo goed als mogelijk te vermijden.
De knapen en jonghernieuwers gaan mee met de trein. Hiervoor gelden dezelfde uren als de -12.
Wij voorzien partytenten en parasols voor schaduw.
Wij voorzien zonnecrème en extra water, maar neem zeker ook zelf wat extra mee.
Smeer uw kind aan het begin van de dag in! Wij lassen (minstens) om de 2 uur een smeerpauze in.
Draag een pet / hoofddeksel en sandalen / slippers. Wanneer je niet in de zee speelt, raden we aan een t-shirt te dragen.
We hopen toch een beetje te kunnen afkoelen in de zee en er een spetterende dag van te maken! 🌊
Zomerse groetjes
Lena, Luna & Sam
